آرشیو شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۲۰
اجتماعی
۴

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد:

بن خرید ویژه مدارس در نمایشگاه مطبوعات عرضه می شود

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از اختصاص بن خرید مطبوعات ویژه مدارس در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد.

پدرام پاک آئین گفت: طبق هماهنگی های ایجاد شده میان آموزش و پرورش و معاونت مطبوعاتی، دانش آموزان مدارس می توانند به صورت دسته جمعی از نمایشگاه مطبوعات امسال بازدید کنند. وی افزود: نمایشگاه بین المللی مطبوعات سوم تا دهم آبان ماه، همه روزه از صبح تا ظهر پذیرای بازدیدهای دسته جمعی دانش آموزان مدارس در مقاطع راهنمایی و دبیرستان خواهد بود. به گفته پاک آئین، دانش آموزان می توانند با در اختیار داشتن بن های خرید مطبوعات، اشتراک مطبوعات و نشریات مورد نظر خود را دریافت کنند. این مقام مسئول در معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبلغ بن های خرید در نظر گرفته شده برای دانش آموزان مدارس را 50 هزار ریال عنوان کرد.

برگزاری روزانه 3 نشست تخصصی در نمایشگاه مطبوعات

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که طبق برنامه ریزی های انجام شده، روزانه 3 نشست تخصصی در محل سرای روزنامه نگاران ایران نمایشگاه بین المللی مطبوعات برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود با استقبال صورت گرفته از سوی نشریات و مطبوعات، نشست های تخصصی نمایشگاه امسال بیش از

3 نشست در روز افزایش یابد. براساس این گزارش، برپایی 10 کارگاه آموزشی با حضور استادان مطرح حوزه مطبوعات و رسانه ها به صورت میزگرد یا جلسات پرسش و پاسخ در برنامه ها گنجانده شده است.