آرشیو شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۲۰
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

مقام معظم رهبری: این مدال باید در کرمانشاه بماند

رهبر معظم انقلاب پیش از ترک کرمانشاه، ضمن بازگرداندن مدال طلای مریم هاشمی - ووشوکار کرمانشاهی - فرمودند: این مدال باید در کرمانشاه بماند. هاشمی پس از قهرمانی در رقابت های ووشوی جهان در ترکیه مدال طلای خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کرده بود.

مصاف ایران و برزیل در جام جهانی کوچک

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی کوچک در برزیل بانتیجه 4 بر 2 بر تیم گواتمالاغلبه کرد و حریف تیم میزبان در مرحله نیمه نهایی شد. مصاف ایران و برزیل درحالی برگزار می شود که تاکنون ایران موفق به شکست تیم فوتسال برزیل نشده است.دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را تیم های آرژانتین و روسیه برگزار خواهند کرد.

هاشمی نامزد کسب کرسی درتیراندازی آسیا

رئیس فدراسیون تیراندازی ایران برای نخستین بار نامزد عضویت در کمیته اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا شد. مجمع عمومی کنفدراسیون تیراندازی آسیا در کویت برگزار خواهد شد و سید مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی ایران نامزد عضویت در کمیته اجرایی آن شد.

حیدریان سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس شد

رضا حیدریان کاپیتان با سابقه تیم فوتسال پرسپولیس، بار دیگر سکان هدایت این تیم را به عهده گرفت. وی که سرمربیگری پرسپولیس را از ابتدای فصل به عهده داشت، پس از چند باخت متوالی از این سمت کنار گذاشته شده بود.