آرشیو سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۵۷
شهرستان ها
۱۱

استاندار گلستان: آیت الله خامنه ای مقتدرترین رهبر جهان است

گنبدکاووس- خبرنگارکیهان:

استاندار گلستان گفت: تاکید بر امواج عظیم مردمی برای هرنظامی اقتدارآور است و استقبال گسترده مردم از رهبر انقلاب نشان داد؛ ایشان مقتدرترین رهبر جهان است.

جواد قناعت در جمع مردم شهر دوزین در شرق استان گلستان اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم در نظامی بسر می بریم که از پشتوانه مردمی برخوردار است.

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب و استقبال باشکوه مردم ولایتمدار کرمانشاه افزود: استقبال پرشور مردم از ولی امر مسلمین جهان دل همه ملت را شاد کرده است؛ این عشق نشانگر علاقه مردم به آموزه های دینی، اهل بیت و امام زمان (عج) است.

استاندار گلستان گفت: اندیشمندان کشورهای غربی معتقد هستند کشوری مقتدر و باثبات در عرصه های مختلف بین المللی خواهد بود که در تقابل فرهنگی و سیاسی موفق باشد و از یک اقتدار برخوردار باشد.

وی افزود: هم اکنون سلاح و بمب اتمی اقتدار نمی آورد بلکه تاکید بر امواج عظیم مردمی برای هر نظامی قدرت می آورد.

استاندار گلستان گفت: به برکت امام راحل، نظام اسلامی یک مدل حکومتی به جهانیان ارائه کرد که حضور مردم در صحنه ها با توجه به همه موانع دشمنان نه تنها زمینگیر نشده اند بلکه در حال اسوه و الگو شدن برای کشورهای جهان هستند.

وی افزود: آمار خدمات ارائه شده نشان از جهش زیاد در رشد، پیشرفت و سازندگی نسبت به چند سال اخیر است.

استاندار گلستان گفت: مدیران دولت نهم و دهم عشق و علاقه زیادی به مبانی نظام، انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب دارند.قناعت با بیان اینکه احمدی نژاد عاشق رهبری است، خاطرنشان کرد: در همایش استانداران احمدی نژاد به استانداران گفت اگر که قوه مجریه و ریاست جمهوری با تمام امور را به من بدهند حاضر نیستم یک موی مقام معظم رهبری را با آن عوض کنم.