آرشیو سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۵۷
اخبار کشور
۲

حجت الاسلام ذوالنور: تفرقه بین اصولگرایان راهبرد اصلاح طلبان و جریان انحرافی است

ذوالنور گفت: استراتژی و راهبرد اصلاح طلبان و جریان انحرافی برای پیروزی در انتخابات آتی تنها انشقاق و تفرقه بین نیروهای اصولگرا است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشین سابق ولی فقیه در سپاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه جریان های دور از انقلاب که با مبانی انقلاب اسلامی فاصله دارند هیچ پایگاه و جایگاهی در بین مردم ندارند، اظهار داشت: خود اصلاح طلبان و منحرفان به این نکته که در انتخابات شکست خواهند خورد و شانسی نخواهند داشت تاکید کرده اند.

وی با بیان اینکه علت تعیین شرط و شروط برای نظام و کوبیدن بر طبل تحریم انتخابات حاکی از پی بردن اصلاح طلبان به عدم جایگاه مناسب در بین مردم دارد، تصریح کرد: استراتژی و راهبرد اصلاح طلبان و جریان انحرافی برای پیروزی در انتخابات آتی تنها انشقاق و تفرقه بین نیروهای اصولگراست.

ذوالنور با بیان اینکه وحدت برای اصولگرایان مهمترین رمز موفقیت است، گفت: در صورتی که اصولگرایان وحدت را سرلوحه خود قرار بدهند هیچ شانسی برای جریان اصلاحات و جریان انحرافی وجود نخواهد داشت بنابراین بهتر است دلسوزان به این مهم توجه کرده و اهم مهم را در دستور کار خود قرار بدهند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین گفت: ممکن است برخی اضلاع اصولگرا دغدغه های درستی داشته باشند اما بهتر است درجات پایین را به درجه های خیلی پایین ترجیح بدهند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه کسی نمی تواند بین آیت الله علامه مصباح یزدی و آیت الله مهدوی کنی القای اختلاف کند، گفت: این دو بزرگوار به عنوان دو شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی دغدغه انقلاب و نظام دارند.