آرشیو سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۵۷
اخبار کشور
۱۴

آیت الله کعبی: جامعه مدرسین از گفتمان وحدت اصولگرایان برای انتخابات آتی حمایت می کند

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه جامعه مدرسین هیچ ضلع اصولگرایی را بر ضلع دیگر ترجیح نمی دهند، گفت که جامعه مدرسین از گفتمان وحدت اصولگرایان برای انتخابات آتی حمایت می کند.

آیت الله عباس کعبی عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه وحدت مطلوب همه اصولگرایان و دلسوزان انقلاب است، اظهار داشت: از اینکه برادران جبهه پایداری تاکنون به مجموعه وحدت اصولگرایان نپیوسته اند، گلایه مندیم و در عین این گله مندی به همه اضلاع و شخصیت های اصولگرا نگاه یکسان داریم و هیج ضلعی را بر ضلع دیگر ترجیح نمی دهیم.

وی با بیان اینکه جامعه مدرسین از گفتمان وحدت اصولگرایان حمایت می کنند، افزود: جامعه مدرسین تلاش می کند تا اضلاع اصولگرایی به وحدت برسد.

کعبی با بیان اینکه جامعه مدرسین جبهه پایداری را یکی از اضلاع جبهه اصولگرایی می داند، افزود: ما تفاوتی بین اضلاع اصولگرایی با یکدیگر قائل نیستیم و معتقدیم بزرگان جامعه روحانیت و جامعه مدرسین طرفدار یک مجموعه خاص اصولگرا در مقابل مجموعه دیگر نیستند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی موسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه نگاه جامعه مدرسین به اضلاع اصولگرا کاملایکسان و برادرانه است، گفت: دغدغه ما تلاش برای شکل گیری یک مجلس اصولگرا و ارزشی است.

کعبی همچنین گفت: تفاوتی برای جامعه مدرسین نمی کند که کدام ضلع و یا شخص اصولگرا بیشتر از دیگر اصولگرایان رای مردم را کسب کند بلکه مهم این است که گفتمان اصولگرایی که همان گفتمان انقلاب، امام و رهبری بوده و بر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تاکید دارد، اعتماد مردم را کسب کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اهمیت پیروزی اصولگرایان را در انتخابات آن مهم برشمرد و گفت: در انتخابات باید مردم سالاری دینی در کشور ما نمود پیدا کند.

وی با بیان اینکه وحدت اصولگرایان منجر به موفقیت گفتمان اصولگرایی خواهد شد، افزود: عدم وحدت اصولگرایان مفید نخواهد بود مگر برای برخی اشخاص اصولگرا و یا جریان های غیر همسو با نظام و رهبری. لذا جریان های اصولگرا باید خویشتن داری کنند و فریاد خود را بر سر فتنه گران و منحرفان بلند کنند.