آرشیو چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰، شماره ۳۲۷۲
ورزشی
۱۸

استیلی: همیشه و در هر جام باید به قهرمانی فکر کنیم

پرسپولیسی ها جشن قهرمانی به راه انداختند

قهرمانی در جام ولایت، خیلی به مسوولان و مربیان پرسپولیس چسبید، طوری که آنها به همین مناسبت جشنی ترتیب دادند تا شاید این موفقیت نیم بند سکوی پرتاب پرسپولیس به روزهای اوج باشد.

پس از آن که پرسپولیس در تورنمنت سه جانبه جام ولایت با کسب یک پیروزی و یک تساوی در رده نخست قرار گرفت، محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه ضمن برپایی جشنی در هتل اوین و اهدای پاداش به اعضای تیم، در جمع خبرنگاران گفت: جام ولایت برای من ارزشمند است، زیرا این جام شیرین ترین دستاورد دوران کوتاه ورزشی ام بوده است. خیلی خوشحالم که توانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. ما چند بازی پی درپی در پیش داریم و امیدواریم که نتایج خوبی به دست آوریم. رویانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا شخصا رای به اخراج و محرومیت شیث رضایی و محمد نصرتی داده است، گفت: من رای ندادم، بلکه تصمیم گرفتم و هر موقع هم که لازم باشد از این تصمیم ها می گیرم.

وی درباره این موضوع که مگر قرارداد این دو بازیکن چقدر بوده که 300 میلیون از آن کسر شده است، اظهار کرد: بگذارید یک چیزهایی در دلمان باقی بماند. من شفاف هستم، ولی فضا شفاف نیست و فعلانمی توان درباره این موارد صحبتی کرد.

این در حالی است که حمید استیلی، سرمربی پرسپولیس در این مراسم خیلی خوشحال تر از مدیر باشگاه بود. او خطاب به شاگردانش گفت: شخصیت تیمی ما باید به گونه ای باشد که همیشه به قهرمانی فکر کنیم. وی با تاکید بر این که باید مسوولیت پذیریمان را بالاببریم، افزود: هر بازیکنی که هست باید با تمام وجود در اختیار تیم باشد. هر موقع کسی نخواست می تواند برود. هیچ کس را به زور نگه نمی داریم. هرکس که بخواهد برای ما بازی کند، باید افتخارش باشد که برای پرسپولیس به میدان می رود.

وی در ادامه خطاب به بازیکنان تیمش گفت: جمعه هفته بعد با سپاهان بازی داریم و پس از آن هم هر 4 روز یک بار بازی خواهیم داشت. خیلی مهم است که در این مدت تغذیه و استراحت خوبی داشته باشید.

در این رابطه علی پروین، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس هم گفت: بازیکنان ما باید در بازی های لیگ برتر و جام حذفی هم مثل جام ولایت ظاهر شوند، اما نباید فراموش کنیم نگه داشتن پیروزی هم خودش یک هنر است. امیدوارم پرسپولیس بعد از زدن گل بتواند گل هایش را نگه دارد.