آرشیو پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۸۷
اخبار کشور
۱۴

رئیس جمهور رو در رو با مردم حرف ها را شنید و دستور رسیدگی داد

دکتر احمدی نژاد از سازماندهی و پیگیری مستمر تمام درخواست ها و مطالبات اقشار مختلف مردم در ملاقات چهره به چهره با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت تا مشخص شدن نتیجه نهایی آن خبر داد.

محمود احمدی نژاد در حاشیه دیدار مردمی خود و وزرا با مردم غرب شهر تهران، با بیان این که برای دیدارهای مردمی و سفرهای استانی، سازماندهی گسترده ای صورت می گیرد، گفت: حوزه وسیعی در معاونت اجرایی ریاست جمهوری مسئول سازماندهی سفرهای استانی و دیدارهای مردمی است و تک تک افرادی که به این دیدارهای مردمی می آیند، مسائل و مشکلات آنها در سیستم ثبت و ضبط می شود که تا آخرین مرحله، پی گیری می شود.

وی افزود: گزارش های این دیدارها و رسیدگی به مشکلات تجمیع و به رئیس جمهور و وزرا ارایه می شود.

احمدی نژاد ادامه داد: درخواست ها و مشکلاتی که رسیدگی می شود، توسط وزرا و معاونین پی گیری و بررسی می شود که مثلاچند تای آنها به نتیجه نهایی رسیده، چند تای آنها به نتیجه نهایی نرسیده و علت عدم حصول نتیجه چه بوده است.

وی تصریح کرد: برخی مشکلاتی که مطرح می شود مربوط به ما نمی شود و برخی از این مشکلات نیز وارد نیست.

رئیس جمهور ادامه داد: سالی دو بار گزارش کلی ارتباطات مردمی و رسیدگی به این مشکلات در دولت مطرح و بررسی می شود. پرونده های وزرا و معاونین در ارتباط با این رسیدگی ها بررسی و به آنها امتیازدهی می شود.

رئیس جمهور با بیان این که کسانی که مشکل دارند و خواستار انجام دیدارهای مردمی هستند می توانند در شبکه سامد ثبت نام کنند و یا با شماره تلفنی که هست تماس بگیرند، تصریح کرد؛ وقتی کسی در شبکه سامد مشکل خود را مطرح می کند، در هر کجا که باشد همان لحظه از تهران دیده می شود و این مشکل پی گیری می شود.

وی اظهار کرد: این شبکه تازه راه اندازی شده است، تقاضا انباشته شده است، ولی کار در حال انجام است.