آرشیو شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۴
تولید
۷

یک خط خبر

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت: از ابتدای ماه آینده صددرصد تولیدات سواری خودروسازان باید به کیسه هوا مجهز باشد، در غیر این صورت شماره گذاری آنها متوقف خواهد شد. بهادر کاظمی افزود: به صراحت اعلام می کنم که هیچ مهلت جدیدی به خودروسازان داده نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس کشور گفت: امسال افزون بر 80 هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف صنایع مس کشور سرمایه گذاری شده است.

رئیس بخش تحقیقات مرتع در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: توسعه پوشش بیمه ای مراتع کشور ضروری است و وزارت جهاد کشاورزی اجرای این مهم را به دولت پیشنهاد داده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: در سال جاری 42 هزار تن برنج از کشاورزان استان خریداری شده است. رضا افرازه افزود: از این میزان 16 هزار و 800 تن برنج به صورت مستقیم و مابقی توسط شالیکوبی های طرف قرارداد خریداری شده است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت:در هشت ماه امسال تولید سیمان از مرز 46 میلیون و 501 هزار تن عبور کرد که نسبت به مدت مشابه سال 89 رشد 6/9 درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: از میان پنج میلیون بهره بردار بخش کشاورزی که باید شناسنامه دار شوند، بیش از یک میلیون نفر از کشاورزان برای شناسنامه بهره برداری ثبت نام کرده اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور خبر داد تا 10 سال آینده در قالب طرح توسعه فضای سبز شش میلیون هکتار به پوشش جنگلی کشور افزوده می شود. علیرضا اورنگی افزود: بسته های اجرایی این طرح در قالب 10 طرح تهیه شده و اجرای آن از ابتدای برنامه پنجم توسعه در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.