آرشیو شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۴
بورس
۸
تک خبر

مدیرعامل شرکت بورس اعلام کرد

افزایش 8 هزار میلیارد تومانی سرمایه شرکت ها

مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران، میزان افزایش سرمایه شرکت ها در 7 ماهه ابتدای امسال از طریق بورس کشور را بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بازار سرمایه کشور توانایی تامین مالی نفتی را دارد.

حسن قالیباف اصل با اعلام این مطلب درخصوص گنجایش بورس کشور برای پیش فروش نفت به مردم از طریق انتشار اوراق مشارکت نفتی در بورس گفت: تاکنون 3 نوع صکوک در بازار سرمایه منتشر شده است که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه بازار سرمایه کشور توانایی تامین مالی را دارد، اظهارداشت: تامین مالی در کشور برای شرکت های مختلف به اشکال مختلف صورت می گیرد که یکی از بهترین روش ها بورس است.

وی میزان افزایش سرمایه شرکت ها در 7 ماهه ابتدای امسال از طریق بورس کشور را بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: سال گذشته افزایش سرمایه صورت گرفته برای شرکت ها از طریق بورس بالغ بر 3 هزار و 600 میلیارد تومان بود.

قالیباف اصل با اعلام اینکه میزان افزایش سرمایه شرکت ها از طریق بورس در مدت مذکور بیش از دو برابر مدت مشابه سال گذشته بوده است، عنوان کرد: این رقم فقط مربوط به بورس است و افزایش سرمایه شرکت ها در کل بازار سرمایه به مراتب رقمی بیش از این خواهد بود.