آرشیو شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۴
ورزشی
۱۲

فوتبال جهان

مارادونا: په له قرص هایش را اشتباه خورده است!

اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان با حمله به همتای برزیلی اش به او توصیه کرد قرص هایش را درست مصرف کند! سرمربی الوصل با کنایه این اظهارنظر په له را که نیمار بهتر از مسی است حاصل مصرف اشتباه داروهایش توصیف کرد! مارادونا درباره این مسئله گفت: په له قرص هایش را جابه جا خورده است. به جای این که قرص قبل از خوابش را بخورد، قرص صبح را خورده است! مشخص است که وی قاطی کرده و خودش هم نمی داند چه می گوید. من به او توصیه می کنم از این به بعد قبل از این که حرفی بزند اول قرص هایش را درست مصرف کند و دوم دکترش را هم عوض کند!

بکن باوئر: بایرن باید متحد شود

قیصر فوتبال آلمان از بازیکنان تیم بایرن مونیخ خواست برای کسب پیروزی در دیدار امشب خود مقابل وردربرمن متحد شوند. فرانتس بکن باوئر دیروز اظهار داشت: پس از باخت از دورتموند و ماینز در دو هفته اخیر بوندس لیگا بازیکنان بایرن توجیه کردند غیبت باستی ین شواین اشتایگر مصدوم، عامل ناکامی بوده است اما این بهانه اکنون با توجه به موقعیت حساس تیم قابل پذیرش نیست.

اتوئو: گواردیولامرا از تمرین بیرون کرد

ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی سابق این تیم هم که در سال 2009 آبی اناری ها را ترک کرد و به اینتر پیوست، دیروز زبان به انتقاد از گواردیولاگشود و گفت: من در دوران بازیگری ام همواره به عنوان مهاجم نوک بازی کرده ام اما گواردیولااز من خواست که در پست دیگری بازی کنم.