آرشیو شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۴
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

سپاهان صدمین باشگاه برتر جهان

فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال جدیدترین رده بندی بهترین تیم های فوتبال جهان در یک سال گذشته را منتشر کرد که بر این اساس تیم فوتبال بارسلونا با 331 امتیاز همچنان عنوان بهترین تیم باشگاهی فوتبال جهان را در اختیار دارد.در این رده بندی تیم سپاهان با 5/120 امتیاز در رده صدم قرار گرفته است. همچنین ذوب آهن در رده 172 استقلال با 75 امتیاز در رده 261 و پرسپولیس با 65 امتیاز در رده 340 قرار دارند.

مذاکره ساندرلند با کروش منتفی شد

در حالی که باشگاه فوتبال ساندرلند نام کارلوس کروش را به همراه چند گزینه دیگر برای هدایت این تیم اعلام کرده بود، اما روز گذشته با توافق این باشگاه با مارتین اونیل حضور سرمربی تیم ملی ایران در این باشگاه انگلیسی منتفی شد.

فرکی: به دنبال حفظ موقعیت خودمان هستیم

حسین فرکی، سرمربی نفت تهران در آستانه بازی امروز برابر همتای آبادانی خود در نشست خبری گفت: بازی امروز تکنیکی و همراه با دوندگی و جنگندگی است و ما به دنبال حفظ و موقعیت مان هستیم.

پورحیدری: مظلومی از حق خودش گذشت کرد

مظلومی به خاطر مردم و تیم از جباری گذشت، سرانجام ماجرای جباری با باشگاه استقلال مثل همیشه با پادرمیانی مدیران و بازیکنان این باشگاه به خوبی به پایان رسید و در حالی که جامعه فوتبال پس از انتقادهای شدید جباری علیه مظلومی و کادر فنی این بار انتظار برخورد شدیدتری داشتند باشگاه استقلال با صدور حکم جریمه 30 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت زمینه بازگشت دوباره او را به ترکیب تیم فراهم کردند.