آرشیو شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۹۵
حوادث
۱۹

باقی ماندن گیره زیپ در پلک کودک 8 ساله مشهدی یک ساعت وقت آتش نشان ها را گرفت

نجات 4 نفر از میان شعله های آتش در قزوین

در پی آتش سوزی در ساختمانی دو طبقه در شهر اقبالیه استان قزوین، اثاثیه طبقه اول در آتش سوخت اما با تلاش آتش نشان ها 4 نفر از محاصره آتش نجات یافتند.

به گزارش «جام جم»، روز پنجشنبه گذشته مردی با سامانه 125 آتش نشانی شهر اقبالیه از توابع استان قزوین تماس گرفت و از آتش سوزی در ساختمان دو طبقه همسایه اش اطلاع داد.

آتش نشان ها با اعزام به محل مشاهده کردند طبقه اول ساختمانی در حال سوختن است و آتش به طبقه دوم نیز سرایت کرده است.

آتش نشان ها بلافاصله به مهار آتش پرداختند. در این هنگام چند گروه از آتش نشان های قزوین نیز به همکاران خود پیوستند و پس از اطفای حریق، 4 عضو یک خانواده را که در طبقه دوم ساختمان در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند، نجات دادند.آتش نشان ها در بررسی طبقه اول ساختمان که اثاثیه آن به طور کامل سوخته بود، متوجه شدند در این طبقه یک زوج جوان زندگی می کنند که روز حادثه در منزل حضور نداشته اند. بنابراین گزارش، کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی محل حادثه برای مشخص شدن علت وقوع این آتش سوزی هستند.

زیپ دردسرساز

گزارش دیگری نیز حاکی است، زنی در تماس با سامانه 125 آتش نشانی مشهد اطلاع داد، پسر 8 ساله اش دچار حادثه شده است.

با اعزام آتش نشان های ایستگاه 9 به محل، زن تماس گیرنده به آنها گفت، پسر کوچکش در حال پوشیدن بلوزش بوده که گیره زیپ آن جدا و وارد پلک چشم راست او شده است. آتش نشان ها بلافاصله تلاش برای در آوردن گیره زیپ از چشم پسر 8 ساله را آغاز کردند تا این که پس از یک ساعت و 10 دقیقه موفق شدند آن را از پلک چشم کودک بیرون بیاورند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، وضعیت عمومی کودک رضایت بخش اعلام شده است.