آرشیو یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۷۴۲۹
سیاسی
۲

حجت الاسلام طائب: تفرقه، قدم برداشتن در پازل دشمن است

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر اینکه هر کس از تفرقه صحبت کند در پازل دشمن بازی کرده است، گفت: اصولگرایان با اتحاد پیروز می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه راهبردی عمار در گفتگو بافارس، به اهمیت وحدت اصولگرایان برای انتخابات آینده مجلس اشاره و اظهار کرد: مهمترین وظیفه در حال حاضر تبیین اهمیت جایگاه مجلس آینده است؛ با توجه به تحولات بین المللی و احتمال تغییر در جغرافیای سیاسی دنیا، تطبیق قوانین با وضعیت جدید، امری ضروری است که اهمیت مجلس آینده را به وضوح نشان می دهد.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر اینکه مجلس در آینده نقش بسیار مهمی در روند امور دارد، تصریح کرد: با توجه به ماهیت آینده بین الملل و نقش مجلس، شاخص های نمایندگان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید این شاخص ها به خوبی برای مردم بیان شود.

وی بر همین اساس وحدت اصولگرایان را امری ضروری عنوان کرد و افزود: هیچ نوع تفرقه و تکثیر لیست در بین اصولگراها جایز نیست و جایگاهی ندارد چراکه ما هیچ گاه از تفرقه سود نبرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب به فرمایش خداوند در قرآن کریم مبنی بر اینکه همه باید حول محور ریسمان الهی متحد باشیم اشاره و اضافه کرد: در صورت داشتن وحدت و یکپارچگی است که می توان به مردم خدمت کرد.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر اینکه هرکس تفرقه داشته باشد، باید بداند در این وضعیت و موقعیت به سود دشمن قدم برداشته و در پازل دشمن بازی می کند، یادآور شد: یک دشمن زیاد و هزار دوست کم است.

وی با بیان اینکه هرگز نباید به گونه ای عمل کرد که نتیجه اش تفرقه میان اصولگرایان باشد، خاطرنشان کرد: اصولگرایان باید صفر و صد را رعایت کرده و به دنبال صددرصد نباشند چرا که اگر این گونه باشد شاید خود نیز کم کم از دایره خارج شوند.