آرشیو شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۶۴
ایران زمین
۱۱

اختصاص اعتبار برای توسعه ملکشاهی

ایلام - خبرنگار به منظورتوسعه همه جانبه ملکشاهی 8 میلیارد و500 میلیون ریال علاوه براعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان درنظر گرفته می شود.

مجتبی اعلایی استاندارایلام درجمع معتمدین و ریش سفیدان ملکشاهی اعلام کرد:ازاین مبلغ4 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی مشکل دار، یک میلیارد ریال در بخش ورزش، تعاونی فارغ التحصیلان و موسسه فرهنگی هنری و 3 میلیارد و500 میلیون ریال نیز برای عمران شهری این شهرستان هزینه خواهد شد.

اعلایی افزود: شهرستان تازه تاسیس ملکشاهی برای دستیابی به توسعه پایدار به تکمیل زیرساخت های عمران شهری و روستایی نیازمند است و تمام دستگاه های اجرایی مکلفند اعتبارهای عمرانی را به سمت توسعه زیرساخت ها هدایت کنند.

استاندارایلام درجلسه شورای اداری ملکشاهی نیز گفت: نمایندگی تمام دستگاه های اجرایی باید دراین شهرستان تازه تاسیس مستقر شود تا مردم به راحتی بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

وی به مشکلات این شهرستان اشاره کرد ویادآورشد: نبود راه های استاندارد، کمبود آب آشامیدنی و نبود بیمارستان از مشکلات اساسی این شهرستان است که مدیران استانی باید با رایزنی با وزارتخانه های مرتبط بتوانند مشکلات این منطقه را حل کنند تا مردم در رفاه زندگی کنند.