آرشیو شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۶۴
حوادث
۲۶

خبر

شناسایی عاملان حمله مرگبار به خودروی زندان

دادستان عمومی و انقلاب کرج از شناسایی مهاجمان جنایتکار خبر داد که در حمله مسلحانه ناکام به خودروی حامل زندانی ها و شهادت مامور یگان حفاظت سازمان زندان ها گریختند.وی روز پنجشنبه در حاشیه آئین تشییع پیکر شهید علیرضا مرادخانی با اعلام این خبر گفت: به محض وقوع حادثه قاضی ویژه قتل و ماموران، بررسی این پرونده را در دستور کار قرار دادند.عاملان جنایت شناسایی شده و ردیابی برای دستگیری آنها ادامه دارد.وی همچنین از هوشیاری و رشادت های ماموران یگان حفاظت زندان های البرز و نیروی انتظامی بویژه شهید علیرضا مرادخانی در مقابل اشرار مسلح و مهاجمان به خودروی سازمان زندان های این استان تجلیل کرد. گفتنی است روز سه شنبه هنگام انتقال تعدادی از زندانیان به دادسرا، سرنشینان دو دستگاه خودروی زانتیا و پیکان به سوی خودروی حامل زندانیان در کرج تیراندازی کردند که در این میان علیرضا مرادخانی از ماموران یگان حفاظت زندان های البرز به شهادت رسید.

زن 84 ساله 2 زن را کشت

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری زن 84 ساله ای به اتهام قتل دو پیرزن خبر داد.سرهنگ قاسمعلی یوسف خانی، در این باره گفت: چندی قبل پیکرهای نیمه جان دو زن 81 و 79 ساله که بر اثر اصابت ضربه های سنگین مجروح شده بودند، از خانه سالمندان به بیمارستان انتقال یافت. اما هر دو به خاطر خونریزی شدید در بیمارستان جان باختند. کارآگاهان جنایی پس از تحقیقات دریافتند قربانیان از سوی یک زن 84 ساله ساکن در آسایشگاه از پا درآمده اند.

بنابراین متهم با دستور بازپرس جنایی دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.هم اکنون تحقیقات جنایی برای کشف انگیزه جنایت ادامه دارد.