آرشیو چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰، شماره ۴۹۷۴
داخلی
۳

دیگه چه خبر؟

زاکانی اسنادش را ارائه کند

خبر اول این که ستاد انتخابات وزارت کشور برای پیگیری تخلفات انتخاباتی گروه ها و اشخاص، کمیته ای را تعیین کرده تا اسناد و مدارک مربوط به این تخلفات یا برخی ادعاها در این خصوص را بررسی نماید. در همین زمینه کمیته مذکور در یکی از موارد پیگیری خود، رسما از علیرضا زاکانی خواسته است، دلایل و شواهدخود در مورد اتهامات اخیر انتخاباتی به برخی اطرافیان رئیس جمهور را به این کمیته ارائه دهد. زاکانی پیش از این مدعی شده بود، جریان موهوم انحرافی مبلغ 900 میلیاردتومان برای انتخابات کنار گذاشته و درصدد است به هر نفر از کاندیدای مورد نظر خود 3 میلیاردتومان پول بدهد. روزنامه نیز در همین خصوص اعلام آمادگی می کند تا اسناد و مدارک جناب زاکانی در خصوص این ادعا را منتشر نماید.

طلاب و روحانیون کرمانی در برابر باهنر

خبر دیگر این که محمدرضا باهنر که طی روزهای گذشته در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در اصفهان با انتقادات شدید دانشجویان روبه رو شده و مجبور به ترک جلسه شد، قبل از آن نیز در حالی که همراه با نماینده قالیباف در استان کرمان حضور به هم رسانده بود، با اعتراضات شدید طلاب و روحانیون کرمانی روبه رو شد. براساس اخبار، کرمانی ها که برای انتخابات مجلس، سازوکاری بومی تدارک دیده بودند وقتی احساس کردند باهنر به استان آنها آمده تا مدل پیشنهادی خود را تحمیل کند بشدت در برابر وی موضع گرفته و او را از مردودین فتنه خواندند. اضافه می شود باهنر با شرکت در جلسه ای که در حضور امام جمعه کرمان برگزار شد، موجب متشنج شدن این برنامه گردید.

نگرانی برای ستادهای احمدی نژاد یا...

شنیدیم که محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در همایش جبهه متحد اصولگرایان در استان هرمزگان برای اعضای سابق ستادهای احمدی نژاد اظهار نگرانی شدید کرد. وی در این خصوص گفت: «یکی از طراحی های اصلی اطرافیان رئیس جمهور برای انتخابات مجلس، استفاده از اعضای ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد است و این در حالی است که بسیاری از اعضای ستادهای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری را افراد انقلابی و از جنس اصولگرایان تشکیل داده بودند، اما جریان انحرافی! قصد دارد با شیطنت ها و شیوه های خاصی این افراد را به سوی خود جذب کند. ما اصولگرایان باید با روشنگری در میان اعضای این ستادها، این افراد انقلابی معتقد به اصول را به سوی خود جذب کنیم تا این توطئه خنثی شود.»