آرشیو چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰، شماره ۴۹۷۴
ورزشی
۱۲

فوتبال جهان

گالیانی: فاصله چندانی با بارسلونا نداریم

نایب رئیس باشگاه میلان دیروز اعلام کرد که تیمش با بارسلونا فاصله زیادی ندارد. آدریانو گالیانی گفت: ما فاصله چشمگیری با بارسلونا نداریم. بدون شک سخت ترین تیمی که بارسلونا در نیم فصل نخست با آن روبه رو شده، رئال مادرید نبوده بلکه میلان بوده است. ما در ابتدای فصل نتایج خوبی نمی گرفتیم ولی در ادامه توانستیم خودمان را به بالای جدول لیگ ایتالیا نزدیک کرده و اکنون نیز هم امتیاز با یوونتوس در صدر جدول قرار گرفته ایم.

احتمال حضور اسپاله تی در اینتر

ممکن است لوچیانو اسپاله تی در پایان فصل از زنیت سنت پترزبورگ راهی اینترمیلان شود.اسپاله تی پس از آن که در سال 2009 از هدایت باشگاه رم کناره گیری کرد، سرمربیگری در زنیت سنت پترزبورگ را به عهده گرفت. او طی روزهای اخیر اعلام کرده که دوست دارد یک بار دیگر به سری آ ایتالیا بازگردد. از سویی اینترمیلان که فصل را با جان پیه رو گاسپرینی آغاز کرد، اکنون با اخراج او هدایت خود را به کلودیو رانیه ری سپرده است.

سیسه: جایی بهتر از لاتزیو نمی شناسم

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه معتقد است لاتزیو بهترین تیمی است که می توانسته در تابستان انتخاب کند. جبرئیل سیسه فصل گذشته در باشگاه پاناتینایکوس یونان بازی می کرد و طی تابستان با انتقال به لاتزیو به نوعی فوتبال خود را متحول کرد. سیسه دیروز در این رابطه گفت: آسیب دیدگی های پیاپی دوران فوتبال مرا دچار خلل کرده بود. حضور در لیگ یونان اگر چه برای من خاطره خوبی نبود ولی توانست سکوی پرتاب مجددمن باشد. حضور در لاتزیو برای من بهترین اتفاق ممکن و این تیم بهترین انتخاب من در تابستان بود.