آرشیو چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰، شماره ۴۹۷۴
شوک امروز
۲۴

شیادی های یک زن به بهانه دادن وام

زن شیادی که با وعده دریافت تسهیلات بانکی برای طعمه هایش اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد دستگیر شد.

سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی درباره جزئیات این پرونده گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر این که زنی اخیرا با وعده فراهم کردن وام های میلیونی از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری پول هنگفتی را از طعمه هایش در مشهد کلاهبرداری می کند، کارآگاهان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و گسترش دامنه تحقیقات یکی از مالباختگان را شناسایی و با دعوت وی به پلیس آگاهی تحقیقات مقدماتی از وی صورت گرفت.

سرهنگ بیدمشکی افزود: مالباخته در اظهارات خود بیان داشت که توسط یکی از آشنایانش با زن کلاهبردار روابط دوستانه برقرار کرده و بعد از گذشت چند روز وی مدعی شده که قادر به نفوذ در موسسات مالی و اعتباری و بانک ها برای تهیه وام های میلیونی است و با توجه به این که مالباخته نیز نیاز مبرمی به پول داشت برای اخذ تسهیلات وام چند میلیون تومانی مقداری پول به متهم می پردازد. وی افزود: یکی از بانوان مالباخته نیز اظهار کرد که در بیمارستان با زن کلاهبردار آشنا شده و این زن با ادعای اخذ وام برای درمان پسرم مرا اغفال کرد و من نیز چون پول زیادی به همراه نداشتم گردنبند طلای خود را به وی تحویل دادم که پس از چند روز که اثری از وی پیدا نکردم مجبور به شکایت شدم.

سرهنگ بیدمشکی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با تشکیل اکیپ ویژه ای دستگیری این زن را در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از کلیه امکانات توانستند محل سکونت او را شناسایی و پس از مراقبت های طولانی متهمه را هنگام ورود به خانه دستگیر کنند.

وی افزود: این زن شیاد در ابتدا منکر قضیه بود اما در مواجهه با طعمه هایش و ارائه دلایل و مدارک مستدل، به ناچار لب به اعتراف باز کرد و به بزه انتسابی خویش اقرار کرد و در حال حاضر برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شده است.