آرشیو پنجشنبه ۸ دی ۱۳۹۰، شماره ۷۴۴۵
فرهنگی
۵

پای درس های شهید شهبازی به کتابفروشی ها می آید

کتاب «پای درس های شهید شهبازی» نوشته زهرا یزدی نژاد در مراحل پایانی نگارش قرار دارد. این کتاب در دو مجلد 700 صفحه ای تا پایان سال منتشر خواهد شد. سردار شهید محمود شهبازی، قائم مقامی لشکر 27 محمد

رسول الله (ص) را بر عهده داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «پای درس های شهید شهبازی» نوشته زهرا یزدی نژاد در مراحل پایانی نگارش قرار دارد. این کتاب در دو مجلد 700 صفحه ای تا پایان سال منتشر خواهد شد. سردار شهید محمود شهبازی، قائم مقامی لشکر 27 محمد رسول الله (ص) را بر عهده داشت.

یزدی نژاد در این باره اظهار کرد: «پای درس های شهید شهبازی» به بیان

ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی محمود شهبازی می پردازد. وی گفت: این کتاب در چهار بخش با عنوان های «اخلاق عبادی»، «اخلاق سیاسی»، «اخلاق فرهنگی» و «اخلاق اجتماعی» تنظیم شده است.

مدیر مسئول انتشارات خورشیدباران با اشاره به اینکه نگارش این اثر یک سال طول کشید، افزود: مصاحبه با 20 نفر از سرداران استان های همدان و اصفهان و خانواده شهید شهبازی و همچنین اسناد و مدارک موجود در سپاه محمد رسول الله(ص) منابع استفاده شده برای تالیف این اثرند.

یزدی نژاد ادامه داد: این کتاب «پای درس های شهید شهبازی» به دو زبان فارسی و عربی نگارش شده است.کتاب «پای درس های شهید شهبازی» در دو مجلد 700 صفحه ای از سوی معاونت آموزشی و پژوهشی سپاه محمد

رسول الله(ص) تا پایان سال منتشر خواهد شد.