آرشیو پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰، شماره ۱۴۳۵
صفحه آخر
۱۲

منتخب آثار «امدادیان» در شهر کتاب مرکزی

شرق: فروشگاه مرکزی شهر کتاب که پیش از این میزبان آثار هنرمندان بزرگی چون نادره حکیم الهی، منوچهر معتبر، ابراهیم حقیقی و زنده یاد ایرج زند بوده؛ اکنون منتخبی از نقاشی های «یعقوب امدادیان» را از تاریخ 10 دی تا 10 بهمن در گالری خود به نمایش گذاشته است. همچنین آثار دیگری از این هنرمند به صورت همزمان از تاریخ 16 دی در «گالری هور» به نمایش گذاشته خواهند شد. آثار این هنرمند در گالری فروشگاه مرکزی شهرکتاب، واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، نبش کوچه کلاته طبقه همکف به نمایش گذاشته شده اند. بازدید از این گالری، برای عموم علاقه مندان آزاد است.

«فرودگاه لطفا» رونمایی می شود

فردا مراسم رونمایی از کتاب «فرودگاه لطفا» نوشته پیام ابراهیمی در شهرکتاب ابن سینا (شهرک غرب، خیابان ایران زمین) برگزار می شود. در این مراسم که از ساعت 16 برگزار می شود، قطب الدین صادقی و اسدالله امرایی سخن خواهند گفت، پیام ابراهیمی در این کتاب با رویکردی نو و متفاوت به داستان هایی نظیر سیندرلا، پطروس فداکار و... می پردازد.

بازدید اسقف اعظم ارامنه از کارخانه های هاکوپیان

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان پیشوای دینی ارامنه، به اتفاق نایب پیشوا کشیش ارشد، کشیشان اعضای شورای خلیفه گری ارامنه، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و چند نفر از دیگر نمایندگان و مسوولان، از واحدهای تولید پوشاک هاکوپیان و مدرسه در حال احداث این کارخانه برای دانش آموزان رودهن و منطقه بازدید کردند. اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان با اشاره به اینکه ارامنه ایران با بروز نبوغ، خلاقیت و همت خود در عرصه صنعت همواره در راستای شکوفایی اقتصادی، علمی و فرهنگی ایران نقش عمده ای ایفا کرده اند، واحد صنعتی هاکوپیان را موجب افتخار و خرسندی ارامنه دانست که سبب بالندگی ایران در پهنه صنعت و اقتصاد کشور است. در این بازدید حجت الاسلام توسلی، امام جمعه آبعلی، بومهن، رودهن و پردیس نیز ضمن تشکر از حضور اسقف اعظم در منطقه تاکید کرد که وجود این کارخانه نقش عمده ای در اشتغالزایی در منطقه و کاهش نرخ بیکاری داشته است و از آقای هاکوپیان برای ساخت مدرسه ای شش کلاسه در بومهن تشکر کرد. در پایان این مراسم، همچنین از مدرسه در دست احداث هاکوپیان به نام مریم مقدس که در سال تحصیلی 91 به بهره برداری خواهد رسید، بازدید به عمل آوردند.