آرشیو چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۲۰
شهرستان ها
۱۱

گنبدکاووس نیازمند اردوگاه نگهداری از معتادان است

گنبدکاووس- خبرنگار کیهان:

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس گفت: این شهرستان نیازمند اردوگاه نگهداری معتادان است.

محمدتقی قزل سفلی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس اردوگاهی برای نگهداری موقت معتادان ندارد، اظهار داشت: در راستای اجباری شدن درمان معتادان عده ای از معتادان پرخطر این شهرستان توسط نیروی انتظامی جمع آوری و برای ترک به اردوگاه توسکستان فرستاده شدند تا درمان شوند.

وی با اشاره به اینکه باید اردوگاه نگهداری معتادان در شهرستان گنبدکاووس هم پیگیری شود، از ادارات بهزیستی، بهداشت و درمان و نظام مهندسی خواست تا در این زمینه نقشه ای را براساس نیازسنجی ها برای احداث اردوگاه تهیه کنند.

قزل سفلی بر اطلاع رسانی به دانش آموزان درخصوص موادمخدر صنعتی تاکید کرد و گفت: باید درخصوص خطر موادمخدر به خانواده ها اطلاع رسانی کرد و بسته های فرهنگی و سی دی و بروشور در این زمینه توزیع کرد.

معاون فرماندار گنبد فعالیت گروه های ان ای را در درمان معتادان انکارناپذیر توصیف کرد و گفت: برای استقرار این گروه ها باید مکان مناسب تری توسط بهزیستی درنظر گرفته شود.

محمدعلی عسگری فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز از جمع آوری 100 نفر از معتادان در سطح شهر خبر داد که هشت نفر از آنها معتاد پرخطر بوده اند.