آرشیو چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۲۰
اخبار کشور
۲

قاضی پور: صلاحیتم احراز نشده ولی به دشمن اجازه سوءاستفاده نمی دهم

نماینده مردم ارومیه در حالی که احراز نشدن صلاحیتش از سوی هیئت اجرایی را تایید کرد گفت که به دشمن اجازه سوءاستفاده نخواهم داد و از طریق قانونی اعتراض خود را پیگیری می کنم.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، گفت: بنده همراه با آقایان عباس پور، کاتوزیان، جعفرزاده، علیخانی، محجوب، مطهری تهران، دلخوش، قنبری، مطورزاده و عباسعلی نورا از سوی هیئت های اجرایی برای انتخابات آتی رد صلاحیت شده ایم.

وی به بیان این که طبق شنیده ها حداقل 50 نماینده فعلی از سوی هیئت های اجرایی برای انتخابات آتی رد صلاحیت شده اند، گفت: بنده اطلاعی از چرایی رد صلاحیتم ندارم اما قصد دارم اعتراض خود را از طریق قانونی پیگیری کنم.

وی افزود: حتی اگر اعتراض بنده نتیجه مثبت نداشته باشد و شورای نگهبان نیز بر نظر هیئت های اجرایی صحه بگذارد، هیچ خدشه ای در سربازی امثال بنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود نخواهد آمد. قاضی پور گفت: ما خود را سرباز مقام معظم رهبری می دانیم و از این رو به هر نظر و تصمیمی که قانون درباره ما بگیرد، پایبند خواهیم بود و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد دشمنان خبیث اسلامی و رسانه های نظام سلطه از جمله شبکه بی بی سی رسانه رژیم سلطنتی انگلیس از این موضوع سوءاستفاده کنند.