آرشیو یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۲۲
شهرستان ها
۱۱

فسخ قرارداد زمین های صنعتی غیرفعال در مازندران

ساری- خبرنگار کیهان:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: با توجه به کمبود سرانه زمین، قرارداد زمین های صنعتی راکد و غیرفعال به طور قطع حذف خواهد شد.

عباسعلی وفایی نژاد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین طالبی مدیرکل دادگستری استان، اظهار داشت: با توجه به کمبود سرانه زمین صنعتی در مازندران، این شرکت با قاطعیت بدنبال فسخ قطعی قرارداد زمین های صنعتی راکد و غیرفعال، در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: همکاری و تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی استان ضمن تسریع در روند رسیدگی به پرونده های فسخ قرارداد و خلع ید اراضی، سبب واگذاری زمین های راکد به سرمایه گذارانی خواهد شد که توان لازم را برای سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران وی افزود: واگذاری زمین به سرمایه گذارانی که تمایل به همکاری در روند رشد صنعت، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان را دارند موجب هم افزایی و پویایی واحدهای تولیدی و در نتیجه افزایش فعالیت شهرک ها و نواحی صنعتی در مازندران می شود.

وفایی نژاد در این دیدار، تعیین شعب خاص در دادگاه های شهرستان و بخش و تسریع در رسیدگی به پرونده های حقوقی مطروحه را، خواستار شد.

مدیرکل دادگستری استان نیز در این دیدار گفت: دادگستری مازندران، به منظور تسریع در رسیدگی به وضعیت زمینهای راکد صنعتی و تعیین تکلیف اینگونه پرونده ها، از آمادگی های کامل برخوردار بوده و با بهره گیری از مفاد قانون، تمهیدات لازم را فراهم کرده تا گام موثری در راستای شکوفایی صنعت در استان، برداشته شود.