آرشیو یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۲۲
اخبار کشور
۲

سردار جزایری: پاسخ تنبیهی مناسب به آمریکا و رژیم صهیونیستی داده خواهد شد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه»در حال بررسی مجازات عاملان پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور شهید احمدی روشن هستیم«، نحوه این مجازات برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و شرکای آنها را آزاردهنده توصیف کرد.

سردار سیدمسعود جزایری با اشاره اقدام تروریستی اخیر و شهادت دانشمند جوان هسته یی شهید مصطفی احمدی روشن و همراه وی، شهید رضا قشقایی، گفت: ارتکاب جنایت کثیف تروریستی و حذف فیزیکی دانشمندان را تهدیدی برای کشور می دانیم و در چارچوب راهبرد تهدید برابر تهدید، درحال بررسی مجازات عاملین پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور شهید احمدی روشن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه»پاسخ ایران، پاسخی آزاردهنده برای حامیان تروریسم دولتی است«، افزود: در این راستا چگونگی فعال سازی ظرفیت های ناشی از عمق استراتژیک انقلاب اسلامی از جمله موضوعاتی است که روی میز قرار داده ایم و دشمنان ملت ایران بویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح کشورمان در پایان تاکید کرد: دشمنان انقلاب و پیشرفت ملت ایران هیچ شکی به خود راه ندهند که به موقع پاسخ تنبیهی مناسب به آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر شرکای اینگونه جنایات داده خواهد شد. تروریست ها و حامیانشان افرادی زبون و جنایتکار هستند که باید مجازات شوند.