آرشیو یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۲۲
صفحه اول
۱

جروزالم پست: باید تهدید کیهان را جدی گرفت (خبر ویژه)

اسرائیل در ترس از انتقام گیری ایران به سر می برد.

یک روزنامه صهیونیستی با درج این مطلب، به موضوع ترور شهید مصطفی احمدی روشن پرداخت. جروزالم پست با اشاره به مقاله حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان مبنی بر لزوم تلافی این جنایت با ترور سران رژیم صهیونیستی نوشت: اسرائیل نگران است ایران انتقام ترور فعال هسته ای خود را بگیرد. به همین دلیل هم سرویس شین بت (سرویس امنیت داخلی) مامور شده تهدیدهای موجود را ارزیابی و امنیت مقامات اسرائیل به ویژه در سفرهای دیپلماتیک را افزایش دهد.

شیمون پرز ساعاتی پس از ترور شهید احمدی روشن و درباره دخالت رژیم صهیونیستی در این ترور به سی ان ان گفته بود: آن گونه که من اطلاع دارم اسرائیل در این ترور دست نداشته است. ایرانی ها هر اتفاقی از این قبیل که می افتد، به اسرائیل نسبت می دهند.

اما آریه الدو نماینده حزب «اسرائیل خانه ماست»، در کنست به شبکه اول تلویزیون اسرائیل گفت «می توان با سازمان مجاهدین]منافقین[و هر گروه مشابه برای ضربه زدن به برنامه اتمی ایران استفاده کرد و درست این است که هدف ها را توسط افراد دیگر تامین کنیم.» فارین پالیسی نیز فاش کرد که سرویس جاسوس موساد از 4 سال پیش اقدام به استخدام تروریست های گروه ریگی کرده اما در این ارتباط گیری خود را به جای سازمان سیا جا زده است. براساس این گزارش عوامل موساد با گذرنامه های جعلی و در لباس افسران سیا اقدام به استخدام اعضای گروه ریگی کرده اند.