آرشیو یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۲۲
اخبار کشور
۳

امام جمعه قم: دستگاه های اطلاعاتی عاملان ترور شهید احمدی روشن را دستگیر کنند

امام جمعه قم گفت: ملت ایران از دستگاه های اطلاعاتی و قضایی می خواهند به سرعت عاملان ترور شهید احمدی روشن را شناسایی کرده و به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در خطبه های نمازجمعه قم در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان این مطلب افزود: دشمنان اقدام به ترور دانشمندان هسته ای ایران می کنند غافل از اینکه اگر پرچمی از دست علمداری بیافتد جهادگر با ایمان دیگری آن علم را بر دوش می کشد، ایران پر از علمدار و دانشمندان هسته ای است لذا با ترور فیزیکی افراد نمی توانند از رشد شتابان علمی ایران جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان از طریق ترور و تهدید سعی دارند مسئولان و مردم را ترسانده و در راه عزت و اقتداری که در پیش گرفته اند خلل ایجاد کنند غافل از اینکه ملت راه خود را پیدا کرده و حتی برای ادامه این راه از تقدیم فرزندان خود دریغ نمی کنند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: ملت با حضور خود در انتخابات آتی و انتخاب نمایندگان در شان نظام ولایی، انتقام خونهای به ناحق ریخته شده شهدایی را که هر از گاهی توسط دشمنان ترور می شوند بگیرند.