آرشیو پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۲۵۶۸
ورزش
۲۴
خبر

مخالفت باشگاه الوصل با رفتن مارادونا به تیم ملی

مسوولان باشگاه الوصل امارات خبر توافق فدراسیون فوتبال این کشور با مارادونا را رد واعلام کردند که به هیچ وجه تا پایان فصل اجازه رفتن مارادونا به هیچ تیمی را نخواهند داد.

باشگاه الوصل امارات اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر نیست در حال حاضر دیگو مارادونا سرمربی این تیم را به تیم دیگری حتی تیم ملی فوتبال امارات بدهد.

چند روز پیش یوسف سرکال رییس کمیته انتقالی ناظر بر فدراسیون فوتبال امارات گفت: مارادونا از نامزدان جانشینی کاتانچ در تیم ملی فوتبال امارات است. او در حال حاضر در امارات به سر می برد و به راحتی می توانیم با او گفت وگو کنیم.

دفتر رسانه ای باشگاه الوصل درباره احتمال جدایی مارادونا در یکی، دو هفته آینده گفت: باشگاه به هیچ وجه اجازه جدایی مارادونا را صادر نخواهد کرد. درست است که مصلحت کشور برایمان مهم تر است، اما در حال حاضر نمی خواهیم مارادونا را از دست بدهیم. اگر فدراسیون برای عقد قرارداد با مارادونا اصرار دارد باید بعد از فصل با او وارد مذاکره شود.

مارادونا که پیش از این از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال امارات استقبال کرده بود، در این فصل نتایج نسبتا خوبی با الوصل گرفته و در حال حاضر تیمش با 18 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی است و با العین صدرنشین 9 امتیاز فاصله دارد.