آرشیو چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۲۳۲۶
آی تی
۹

محبوب ترین های دنیای فناوری

همیشه برای کاربران دنیای فناوری آگاهی از بهترین و بدترین محصولات و شناخت ویژگی و قیمت آنها با استقبال بسیاری همراه بوده است. با گشت وگذار در اینترنت به راحتی می توان لیستی از محبوب ترین و برترین های دنیای فناوری از تبلت و تلفن هوشمند گرفته تا شبکه های اجتماعی مطلع شد.

محبوب ترین سیستم عامل تلفن هوشمند

در تازه ترین رده بندی محبوب ترین و بهترین سیستم های عامل تلفن هوشمند ارائه شده از سوی شرکت معتبر کام اسکور، اندرویید در رده اول، iOS در رده دوم و بلک بری در رده سوم قرار گرفت.

گوگل پلاس و محبوبیتش میان زنان

بررسی ها نشان می دهد تعداد زنانی که از سرویس های شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس بهره می برند، در حال افزایش است. به گفته کارشناسان، یک سوم کاربران گوگل پلاس در حال حاضر زنان هستند: این در حالی است که درصد حدس ها و برآورد های قبلی یک چهارم، یک دهم یا حتی کمتر از آن را بیان می کردند.

محبوب ترین برند اینترنتی

شرکت گوگل توانست در سال 2011 به محبوب ترین برند اینترنتی در امریکا تبدیل شود، همچنین نتایج بررسی انجام شده توسط موسسه مطالعاتی نیلسون نشان می دهد که گوگل طی سال جاری میلادی توانست رقیب دیرینه خود یعنی یاهو و همچنین شبکه اجتماعی قدرتمند فیس بوک را شکست داده و به عنوان محبوب ترین برند اینترنتی در امریکا انتخاب شود. پس از گوگل نوبت به شبکه اجتماعی فیس بوک رسید تا با بازدید ماهانه 137 میلیون و 600 هزار نفری در مکان دوم محبوب ترین برندهای اینترنتی آنلاین امریکا قرار بگیرد.

گوگل کروم: مروگر محبوب جهان

مرورگر گوگل کروم دومین مرورگر محبوب و پراستفاده دنیا شد. در میان نتایج بررسی انجام شده توسط شرکت استت کانتر ایرلند مرورگر گوگل کروم با پیشی گرفتن از مرورگر موزیلافایرفاکس به رده دوم محبوب ترین مرورگرهای جهان ارتقا پیدا کرد.

مرورگر اینترنت اکسپلورر متعلق به شرکت مایکروسافت همچنان محبوب ترین مرورگر جهان است، حال آنکه موزیلافایرفاکس نتوانست جایگاه خود را به عنوان دومین مرورگر محبوب جهان حفظ کند و به رده سوم سقوط کرد.

برترین نوت بوک گیمینگ جهان

شرکت msi نوت بوک جدید خود با نام GT780DX را معرفی کرده که مشخصاتی مشابه GT780 داشته و تنها تفاوت آن در کارت گرافیکی قوی تر است. نوت بوک GT780DX که از پردازنده چهار هسته یی Core i7 با معماری Sandy Bridge بهره می برد، سریع ترین محصول سری Gaming شرکت msi است.