آرشیو چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۲۳۲۶
صفحه آخر
۱۶

تلکس

بیستمین برنامه از سلسله نشست های نقد نغمه دوشنبه 24 بهمن ماه جاری با موضوع «بررسی ترانه و ترانه سرایی پس از انقلاب» در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد. در این برنامه که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 18آغاز می شود، قرار است محمدعلی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، افشین یداللهی و اهورا ایمان به عنوان شاعر و ترانه سرا پیرامون این موضوع به بحث و گفت وگو بپردازند. ورود به این نشست برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند برای حضور در این جلسه به آدرس خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، خیابان 19، پارک شفق، فرهنگسرای شفق (فرهنگسرای دانشجو) مراجعه کنند.

موسیقی بازار بلو که در سال 2004 نامزد دریافت جایزه گرمی شده، در بخش بین الملل بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به اجرای برنامه می پردازد. گروه بازار بلو از سوئد آثارش به عنوان موفق ترین سفیر موسیقایی سوئد است و عمیقا وامدار سنت های قدیمی اسکاندیناوی است که بیانی نو از مقام ها، ریتم ها و الگوهای موسیقایی وطنشان را ارائه می دهند.

بهزاد فراهانی که به خاطر عارضه قلبی در بیمارستان فیروزگر بستری بود، بعد از یک هفته 17بهمن ماه مرخص شد. یکی از پزشکان بیمارستان فیروزگر تهران به مهر گفت: بهزاد فراهانی به علت حمله قلبی در بیمارستان بستری شده بود. او را حدود یک هفته پیش در حالی به بیمارستان ما آوردند که به هیچ وجه حال مساعدی نداشت.