آرشیو پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۵۰۰۷
تولید
۷

بازار

آغاز فروش فوق العاده صنفی از اول اسفند

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز فروش های فوق العاده صنفی برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال خبرداد و گفت: این فروش ها تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

حسن رادمرد فروش های فوق العاده صنفی را از جمله سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار ایام پایانی سال عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش تقاضای پایانی سال و برابر با قانون نظام صنفی، امسال نیز مجوز برگزاری فروش های فوق العاده و حراج برای واحدهای صنفی که تامین کننده نیازهای مردم هستند، صادر شده و بر این اساس قرار بر این است که فروش های فوق العاده واحدهای صنفی از اول اسفندماه در سراسر کشور آغاز شود.

رادمرد در خصوص تخفیف های در نظر گرفته شده برای مردم در این طرح گفت: میانگین تخفیف های در نظر گرفته شده، 15 درصد است، اما میزان تخفیف ها از 5 تا 30 درصد هم متغیر است.

میانگین قیمت مرغ

در تهران؛3500 تومان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران از آغاز آزادسازی ذخایر مرغ منجمد در تهران خبر داد و میانگین قیمت مرغ گرم در این استان را 3500 تومان اعلام کرد.

وی با بیان این که قیمت مرغ به کمک مرغ های منجمد ذخیره شده تنظیم می شود، افزود: میانگین قیمت مرغ گرم در تهران 3500 تومان است و به شبکه ها اعلام کردیم که در صورت نیاز می توانند از مرغ های منجمد ذخیره شده به میزان مورد نظر خود برای عرضه به مردم استفاده کنند.