آرشیو پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۵۰۰۷
ورزشی
۲۵

گفت و گو ی ویژه

رودکی: مشکلات حل نشود به تیم ملی برنمی گردم

محمدرضا رودکی، جودوکار سنگین وزن که نخستین سهمیه حضور جودوی ایران در بازی های المپیک لندن را کسب کرده است، اعلام کرد اگر مشکلات حل نشود و توجهات لازم صورت نگیرد، از تصمیم خود برای کناره گیری از تیم ملی منصرف نخواهد شد. وی افزود: نحوه برگزاری اردوها، امکانات و تجهیزات در اردوها، اعزام به مسابقات مهم، حریفان تمرینی و عدم توجه لازم، بخشی از مهم ترین مشکلاتی است که باعث شد چنین تصمیمی بگیرم. این مشکلات را یک سال است که می گویم، اما توجهی نمی شود و هیچ کاری از سوی فدراسیون صورت نگرفته و نمی گیرد. بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفتم و تاکنون کسی از فدراسیون با من تماس نگرفته است.

ابراهیم ‎زاده: برنده بازی پلی آف تا فینال آسیا پیش می رود

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، تیم دیگری است، گفت: برنده بازی فردا تا فینال آسیا پیش خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ نابرابر مقابل استقلال به فکر موفقیت است ادامه داد: این بازی برای استقلال هم یک فینال زودرس محسوب می شود، در این موضوع شک نداشته باشید ولی ما به فکر پیروزی در این بازی هستیم.

میداودی 3 هفته خانه نشین شد

اپیدمی مصدومیت در تیم استقلال این بار میداودی را خانه نشین کرد. او که در بازی با سایپا از ناحیه رباط صلیبی پای راست دچار کشیدگی شده، ناچار است سه هفته به استراحت بپردازد. باید دید قربانی بعدی آبی ها کدام است؟