آرشیو پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۵۰۰۷
جشنواره های فیلم و تئاتر فجر
۱۸

حاشیه ها

سه شنبه هم روز خوبی بود البته برای ما رسانه ای ها چون هم فیلم های نسبتا خوبی در مقایسه با روزهای گذشته دیدیم و هم حاشیه داشتیم.

مهم ترین حاشیه هم مربوط به تغییر نمایش قلاده های طلاساخته ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی محمد خزاعی یعنی همان آقای دبیر جشنواره خودمان بود. قرار بود در ساعت 20:45 قلاده های طلارا ببینیم که این فیلم جایش را به زندگی خصوصی آقا و خانم میم داد.

با توجه به اینکه مسئولان جشنواره قبلا اعلام کرده بودند زندگی خصوصی آقا و خانم میم 23 بهمن به جای بچگی تو فراموش کن کار جلال فاطمی نمایش داده می شود احتمال تغییر در برنامه نمایش وجود دارد. برای ما که بد نشد چون فیلم خوبی دیدیم.

سه شنبه با وجود اینکه فیلم های نمایش داده شده گرمای خاصی را به جشنواره داده بودند اما برف آخر شب هوا را سرد کرد البته این سرما چیزی از گرمای جشن ملی سینمای ایران نمی کاهد.

سه شنبه صبح مهم ترین اتفاق سینمایی کشور رخ داد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار سازمان سینمایی کشور را در برج میلاد اعلام رسمی کرد. جواد شمقدری هم همچنان سکاندار سینمای ایران باقی ماند. در این مراسم تعدادی از هنرمندان هم شرکت داشتند.

جالب اینکه مراسم قرار بود ساعت 10 شروع شود و به همین دلیل زمان نمایش پل چوبی از 10 به 11 تغییر کرد و مسئولان جشنواره هم قول دادند تا مراسم تمام نشود نمایش فیلم پل چوبی که آن همه برای دیدنش سر و دست شکسته می شد را آغاز نکنند اما چون مراسم 15 دقیقه بیشتر طول کشید نمایش فیلم آغاز شد. خواستیم اعلام کنیم کلا ما با نظم موافقیم خصوصا از این نوعش.