آرشیو پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۵۰۰۷
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

برتری مقابل رسانه های مجازی

دیروز در ادامه مسابقات فوتسال جام رسانه ها تیم روزنامه در مصاف با رسانه های مجازی به برتری دست یافت. تیم در این دیدار با سه گل حریف خود را پشت سر گذاشت.

قهرمانان پینگ پنگ موسسه معرفی شدند

در پایان مسابقات پینگ پنگ جام فجر در موسسه فرهنگی- مطبوعاتی، مجید سلطانی از روزنامه به مقام نخست رسید و در این مسابقات که در باشگاه تنیس روی میز پیام برگزار شد، حسین فدایی و فرهاد اسفندیاری به ترتیب دوم و سوم شدند.

مورینیو ترکی هم صبحت می کند

خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید که به پنج زبان زنده و مطرح دنیا تسلط دارد، برای حضور هرچه سریعتر در برنامه های تبلیغاتی یک کمپانی خانه سازی در ترکیه که با آن قرارداد همکاری دارد، شروع به فراگیری زبان ترکی کرده و قرار است بزودی در دو کنفرانس مطبوعاتی به این زبان و به سود کمپانی مورد بحث سخن گوید.

دروگبا چینی می شود

در پی الحاق نیکولاس آنلکا مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی انگلیس به شانگهای شنهوا، دیروز تصریح شد که شایعات پیوستن دیدیه دروگبا دیگر مهاجم سرشناس آبی های لندن به این باشگاه چینی نیز صحت دارد و او با حقوق سالانه ای برابر با 26 میلیون دلار بازیگر لیگ چین خواهد شد.

پیروزی میامی با درخشش وید و جیمز

در ادامه مسابقات لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا (N.B.A) میامی هیت نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت ها، کلیولند کاوالیرز را 91-107 برد. دوواین وید با 26 و لبرون جیمز با 24 امتیاز مردان اول میامی در این میدان بودند.