آرشیو یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۲۳۲۸
حادثه
۱۲

رییس پلیس آگاهی: کارت عابربانک، راز سرقت های زنجیره یی از مغازه ها را برملاکرد

رییس پلیس آگاهی استان اردبیل از دستگیری فردی که پس از سرقت از چندین مغازه اقدام به سرقت از عابربانک مالباخته نیز کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عالی زاده در این باره گفت: متهم پس از شناسایی مغازه هایی که دارای کمترین تجهیزات ایمنی بوده اند در زمانی که صاحب این مغازه ها برای استراحت به منازل می رفتند اقدام به سرقت از این مغازه ها کرده و برای گم کردن رد خود نیز هر بار محل جدیدی را در نقاط مختلف شهر انتخاب می کرد. وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از اطلاع از چندین فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف اردبیل با حضور در محل جرم به جمع آوری اطلاعات اولیه پرداختند و متوجه شدند که در یکی از این سرقت ها کارت عابربانک صاحب مغازه نیز به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه سارق اقدام به برداشت پول از عابربانک مالباخته کرده بود، تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات کارآگاهان اقدامات لازم را انجام داده و مشخصات متهم را به دست آورده و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقادیر از اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

به گفته عالی زاده متهم دستگیرشده در تحقیقات پلیسی به 10 فقره سرقت از مغازه ها اعتراف کرد و گفت که در ساعات خلوت ظهر با شکستن قفل مغازه ها اقدام به سرقت از آنها کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان اردبیل با اشاره به اعترافات متهم افزود: وی در آخرین سرقت خود با دیدن کارت عابربانک مالباخته که روی پیشخوان قرار داشت به طمع افتاده و به گمان اینکه مبلغ زیادی در حساب وی است اقدام به برداشت وجه نقد از عابربانک کرده که همین امر سبب دستگیری وی توسط پلیس شد.