آرشیو یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۲۳۲۸
حادثه
۱۲

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی شیراز

تکذیب کشف چهار جسد در شهرک صدرا

اعتماد: معاون اجتماعی نیروی انتظامی شیراز خبر کشته شدن چهار دختر در منطقه مسکونی شهرک صدرا را تکذیب کرد و گفت: «ما چنین خبری را تاکنون نشنیده ایم و در صورت تایید چنین خبری، فرماندهی انتظامی شیراز ضمن پیگیری و انجام تحقیقات جنایی آن را منتشر می کند.»

این خبر درحالی از سوی استواری، معاون اجتماعی نیروی انتظامی شیراز تکذیب شد که برخی ساکنان شهرک صدرا از پیدا شدن جنازه چهار دختر در این شهرک خبر داده بودند. مردم محلی به خبرنگار «اعتماد» گفتند که جنازه این دختران به درمانگاه پارسه صدرا، نزدیک ترین درمانگاه به شهرک صدرا منتقل شده است. اما بررسی های خبرنگار «اعتماد» درباره این موضوع در درمانگاه پارسه به تکذیب ماجرا ختم شد. یکی از متصدیان اورژانس این درمانگاه گفته است طی سه روز گذشته به صورت 24 ساعته در اورژانس این درمانگاه مشغول به کار بوده و چنین موردی را مشاهده نکرده است.

او به «اعتماد» گفت: «چنین موردی نداشتیم.» به گفته منابعی که روزنامه اعتماد با آنان از میان مردم و کارمندان این بیمارستان صحبت کرده است، این چهار دختر درحالی به درمانگاه منتقل شده اند که یکی از چهار نفر به کلی جان خود را از دست داده بود و یکی از آنها در حالی که نیمه جان بود به بیمارستان منتقل شد. با توجه به شنیده ها از شیراز، کلیه یکی از این دختران از بدنش خارج شده بود و به نظر می رسید، افرادی قصد دزدیدن اعضای بدن آنها را داشته اند.

بر اساس آن شایعه یی که «اعتماد» بررسی آن را آغاز کرده است جسد این دختران ابتدا در شهرک مسکونی صدرا، یکی از محلات شهر شیراز پیدا شد، در همین حال خبرنگاران محلی شیراز نیز چنین خبری را تکذیب کردند. شهرک صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد و عمده ساکنان این محل بیشتر ساعت های روز را در خارج از شهرک بوده و شب ها به منازل خود باز می گردند. بسیاری از ساکنان این منطقه نیز دختران دانشجو هستند که به دلیل قیمت مناسب منازل این قسمت را به عنوان خانه های دانشجویی انتخاب می کنند و احتمال می رود این چهار دختر از میان دانشجویان در حال تحصیل در شیراز باشند. به گفته مردم محلی عمدتا اخبار مربوط به قتل یا پیدا شدن جسد در این شهرک زیاد شنیده می شود و در یک ماه گذشته نیز خبری مبنی بر پیدا شدن جسد یک زن به قتل رسیده در شهرک پیچیده بود.