آرشیو سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۲۵۸۳
بازار دیجیتال
۲۶
نورسیده

اسپیکر کوچک و کاربردی برای علاقه مندان به موسیقی

بازار دیجیتال- این روزها طرفداران موسیقی با کمک محصولات دیجیتال شخصی کوچک و قابل حمل می توانند در هر جایی و هر موقعیتی که دوست دارند به راحتی به موسیقی دلخواهشان گوش کند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، بد نیست بدانید که یک اسپیکر کوچک و جالب با نام Kiddy Mini Speaker به بازار معرفی شده است که می تواند توجه اغلب علاقه مندان موسیقی را به خودش جلب کند.

این اسپیکر ابعادی کوچک و مکعبی شکل دارد و شبیه به لگو یا همان قطعات کوچک خانه سازی است. ابعاد این اسپیکر برابر 67/0×98/0×61/1 اینچ است. این اسپیکر بندانگشتی کوچک تنها می تواند صدا را با قدرتی برابر 8/0 وات برای کاربرانش پخش کند. اما همین میزان هم برای یک مسافر خسته و علاقه مند به موسیقی همیشه کافی است. نکته جالب توجه درباره این اسپیکر کوچک این است که کاربران می توانند با استفاده از پورت های مختلف آن دستگاه های دیجیتالی شخصی متفاوتشان را به آن متصل کنند. این اسپیکر دارای یک پورت استاندارد 5/3 میلیمتری بوده و از یک پورت mini USB هم بهره می برد. پورت 5/3 میلیمتری این اسپیکر قابلیت تا شدن دارد و می تواند با حالت قرار گرفتن دستگاه شما به راحتی هماهنگ شود.

این اسپیکر با استفاده از پورت USB خودش می تواند به انواع کامپیوترهای شخصی متصل شده و همزمان شارژ شود. به این ترتیب این اسپیکر در هر بار شارژ کامل امکان پخش موسیقی تا بیش از 6 ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. جالب است بدانید که این اسپیکر با قیمتی ارزان و تنها 11 دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می رسد.