آرشیو چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۳۳۵۴
جامعه
۱۷
حق با شماست

بوق زدن ممنوع!

خرم از تهرانسر: خیابان بدخشان جنوبی تهرانسر روشنایی ندارد. مکاتبه با اداره برق منطقه نیز تاکنون به علت نصب نشدن تیر چراغ برق به نتیجه ای نرسیده است. از مسوولان ذی ربط می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

جمع کثیری از شهروندان: معوقات و مطالبات بازنشستگان صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی و مستمری بگیران که قرار بود آذر ماه به آنها پرداخت شود، چرا پرداخت نشده است؟

خسروی از تهران: ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور با خودروهایی که از بوق های گوشخراش استفاده می کنند برخورد قانونی کنند.

ملکی از شهریار: کارگران و زحمتکشانی که با حداقل حقوق مجبورند فقط مرغ را کیلویی 4200 تومان بخرند. خوب است مسوولان کمی بیشتر به درددل این قشر گوش فرا داده و درصدد مهار گرانی های اخیر و رسیدگی بیشتر به وضعیت زندگی و اقتصادی این مردم باشند.

احمدی از فولادشهر: از مسوولان نیروی انتظامی می خواهیم که با موادفروشان پارکینگ فرخی فولادشهر برخورد کنند.

کاظم زاده از کرمان: بعد از 19 سال که کارخانه خود را با هزار زحمت می چرخاندیم، اداره مالیات برای یکسال کار، حدود 240 میلیون تومان مالیات بسته است که ما نیز مجبور به بستن کارخانه کوچک خود و بیکار کردن کارگران خود شدیم. آیا این کار، کار درستی بود؟

جمعی از شهروندان: جمعی از نیروهای اورژانس اجتماعی (123) هستیم که بعد از 3 سال کار به صورت پیمانی هنوز تغییر وضعیت کاری پیدا نکرده ایم. از مسوولان ذی ربط می خواهیم به این امر رسیدگی کنند.