آرشیو چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۳۳۵۴
حوادث
۱۹

حمله سارقان خشن به یک رستوران

سارقان نقابدار که با بستن دست و پای پیشخدمت رستورانی در ساوجبلاغ، اموال آنجا را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند. سرهنگ کربلایی زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در این باره به «جام جم» گفت: چندی پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد که یک دستگاه خودروی ماکسیمای او، از رستورانش در شهرستان ساوجبلاغ از توابع استان تهران توسط سارقان قمه به دست سرقت شده است.

سرهنگ کربلایی افزود: با حضور ماموران در محل سرقت، تحقیق از مالک رستوران آغاز و معلوم شد ساعت 2 بامداد از طریق همسایگان و پیشخدمت رستوران مطلع شده که چند مرد نقابدار قمه به دست وارد آنجا شده و با بستن دست و پای پیشخدمت و تخریب قفل، خودروی ماکسیما و اموال موجود در رستوران را سرقت و فرار کرده اند. علاوه بر این، 3 نفر نگهبان موتورخانه نیز ناپدید شده اند. در ادامه رد پای یک دزد حرفه ای به دست آمد و مشخص شد او چندی پیش از زندان آزاد شده است. این متهم چند روز پیش دستگیر شد.

اعتراف دزد به سرقت

متهم دستگیرشده در بازجویی به پلیس گفت: نقشه سرقت را با همدستی 2 نفر از دوستانم طراحی و عملی کردم. ابتدا با یک مرکز کمپ ترک اعتیاد تماس گرفتیم و با مطرح کردن این موضوع که 3 نفر معتاد در منزل ما وجود دارند که قادر به راضی کردن آنها برای ترک کردن اعتیادشان نیستیم، از مسوولان آنجا کمک خواستیم. وی اضافه کرد: با این ترفند 3 نگهبان را به مرکز ترک اعتیاد فرستادیم و با بستن دست و پای پیشخدمت رستوران، خودروی ماکسیما و سایر اموال قیمتی شاکی را دزدیدیم. در پی اعتراف این سارق، 2 روز پیش 2 همدست فراری او نیز دستگیر شدند.

در ادامه ماموران موفق به یافتن 3 نگهبان گمشده در یکی از کمپ های ترک اعتیاد شدند.