آرشیو چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۳۳۵۴
صفحه آخر
۲۰
بزن در رو

سرپل تجریش مترو واستاده!

چشم و چار تمامی شهروندان تهرانی و بخصوص اهالی محترم تجریش و مناطق وابسته و چسبیده به آن روشن!... بالاخره قطار مترو از کهریزک به تجریش رسید و این یعنی که تا حدودی، سر وته تهران بزرگ به هم وصل شد. و چه خوش گفت حضرت مولانا که: «ما برای وصل کردن آمدیم» و البته اشخاصی هم بعدها در همین مایۀ وزنی اعلام داشتند که:«ما برای کار کردن آمدیم»...

بیت باعجله:

ما برای کار کردن آمدیم

نی برای بارکردن آمدیم

از قطار مترو پرت نشویم پایین. داشتیم عرض می کردیم که سرانجام ایستگاه استراتژیک تجریش هم افتتاح شد و از حالاملت با یک بلیت ناقابل می توانند یک راست از کهریزک بروند تجریش و بالعکس آن هم امکان پذیر است. ظاهرا از قرار مسموع، این ایستگاه در منطقه خاورمیانه هم بی لنگه است.

اطلاعیه روابط عمومی مترو: عمرا اگه لنگه شو پیدا کنی!

جنوب و شمال تهران که به هم چسبید، ان شاءالله در آینده نزدیک، غرب و شرق تهران هم کاملابه هم خواهند چسبید هرچند که تا همین الان هم به طور چشمگیری به هم چسبیده اند و دیگر کار و کاسبی حمل ونقل رو زمینی کساد خواهد شد. و این خود نویدبخش کاهش ترافیک سفت و سنگین تهران و بالطبع و به تبع آن، کاهش میزان آلودگی نچسب هوای دلپذیر تهران می باشد.

«دختر لر»، اولین فیلم سینمایی ناطق ایران که حتما در خاطر مبارک هست؟... امیدواریم که آن بازیگر داخل فیلم اگر یکبار دیگر وارد تهران شد، از سر تعجب ناشی از مشاهده آلودگی هوا و ترافیک پایتخت نباشد که بگوید: «این تهران تهرا ن که میگن همینه؟!...»

بله، از قرار معلوم تا اطلاع ثانوی، همینه!