آرشیو یکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۰
حوادث امروز
۲۴

شوک برفی

به دلیل بارش برف و انسداد جاده رخ داد

وضع حمل زن آذری در آمبولانس

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان آذربایجان شرقی از وضع حمل زنی باردار از اهالی شهرستان ورزقان در آمبولانس به علت بارش شدید برف و مسدود بودن راه ها خبر داد.

حبیب حسین قلی زاده در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: بدنبال اعلام گزارش گرفتاری یک زن باردار در برف و کولاک شدید، در ساعت 6:30 صبح شنبه گذشته عوامل اورژانس با هماهنگی راهداری منطقه اقدام به نجات این زن و نوزاد وی کردند. وی با بیان اینکه به علت بارش برف شدید، امکان اعزام آمبولانس به منطقه فراهم نبود گفت: با هماهنگی عوامل اورژانس و راهداری، زن باردار تحت کنترل و توسط خودروی شاسی بلند شبکه بهداشت ورزقان، تا نزدیکی آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی منتقل شد.

حسین قلی زاده با بیان اینکه ساعت 8:30 صبح زن باردار در آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی استان وضع حمل کرد گفت: هم اکنون حال وی و نوزادش خوب است و برای اعمال مراقبت های بیشتر به بیمارستان اهر اعزام شده است.

راننده بیرحم

گروه شوک: یک راننده اتوبوس به خاطر پیشی گرفتن از پسر دوچرخه سواری، به سمت چپ منحرف شد و پس از برخورد با دوچرخه سوار، او را حدود سه متر به جلو پرت کرد. پسر جوان به نام فیلیپ مید در این حادثه رانندگی که از شبکه تصویری CCTV بریستول نشان داده شد بشدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت. پاها و مچ دست این جوان دچار شکستگی شده است.

راننده 29 ساله اتوبوس به نام گاوین هیل در دادگاه به 17 ماه زندان محکوم شد و قاضی دادگاه در جریان دادرسی گفت: این راننده بیرحم پس از برخورد وحشیانه اش با دوچرخه سوار، به مسیر خود ادامه داده بود.