آرشیو یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۶
ورزشی
۲۵

اضطراب منصوری و گیتی پسند در روز سرنوشت ساز

هفته ماقبل پایانی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال عصر امروز در حالی برگزار می شود که شاید سرنوشت لیگ در همین بازی ها مشخص شود.

در یکی از این دیدارها تیم صدرنشین شهید منصوری قرچک میزبان صبای قم خواهد بود. شاگردان رضا لک که هفته گذشته برابر گیتی پسند با نتیجه 5 بر 2 شکست خوردند، در این هفته به دنبال پیروزی هستند تا بتوانند در صدر جدول باقی بمانند. در طرف دیگر صبا که در نیم فصل دوم عملکرد خوبی نداشته و 9 امتیاز کسب کرده، همچنین در 4 هفته گذشته نیز شکست خورده برای جبران ناکامی های گذشته و کسب امتیاز در این دیدار تلاش خواهد کرد، باید دید صبا که در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته می تواند جایگاه منصوری را به خطر بیندازد؟

در دیگر دیدار سرنوشت ساز این هفته تیم گیتی پسند مهمان فرش آرا است. اصفهانی ها هم امتیاز با منصوری هستند، اما به علت 4 تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارند. فرش آرا که در این هفته جایگاه خود را در رده هشتمی از دست نخواهد داد و امیدی به صعود نیز ندارد برای کسب امتیاز در دیداری خانگی به میدان می رود. در سایر دیدارها تیم ها به این ترتیب با یکدیگر بازی می کنند:

٭ شهرداری ساوه - راه ساری ٭ گسترش فولاد تبریز - فولاد ماهان اصفهان ٭ میثاق تهران - دبیری تبریز ٭ پرسپولیس تهران - لبنیات ارژن شیراز ٭ فیروز صفه اصفهان - شرکت ملی حفاری ایران