آرشیو دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۷
داخلی
۳

سوالات مجلس لو رفت!

بنابر گزارشهای رسیده از منابع کاملا آگاه، متعهد، متاهل و جدیدترین شنیده ها و اخبار محرمانه بولتنهای خاص؛ سوالات چند نماینده باقیمانده از مجلس هشتم که قرار است در مجلس نهم از رئیس جمهور پرسیده شود منتشر شد. لازم به ذکر است در پی درخواست سوال از رئیسجمهور از سوی جمعی از نماینده ها، متاسفانه عدهای از مردم تحت تاثیر افکار انحرافی خود از مسیر رایگیری منحرف شده و به لیستها و جبهه ها بیاحترامی کرده و سرخود تصمیم گرفته و رای دادند! در نتیجه عده بسیار زیادی از نمایندگان پیشاپیش توسط مردم استیضاح شدند. ضمنا حدود 69 تن از نمایندگان نیز که موفق به ورود به مجلس نهم نشدهاند، میتوانند سوالات خود را به دفتر رئیسجمهور ارسال کرده و منتظر پاسخ باشند. البته به درخواستهای شخصی و نیز درخواستهایی از قبیل سمت، هیات مدیره و... به هیچ وجه پاسخ داده نمیشود! التماس ممنوع! نامزد نامزده نامزد (به سبک خنده بازار)

سوالات:

1- شما به عنوان رئیس جمهور چی از جون ما میخوای؟ لطفا دقیق و شفاف توضیح دهید که شما چند تا جون داری که این همه داد و قالهای ما شما رو تحت تاثیر نگذاشته؟

2- علت اینکه 8+71 میباشد چیست و چرا این اتفاق در انتخابات مجلس نهم افتاد؟

3- مردمی که در سفرهای استانی به استقبال شما میآیند، سروصدای زیادی ایجاد میکنند که باعث میشود تمرکز ما برای طرحریزی انتخابات ریاست جمهوری آینده به هم بخورد!

4- در 6 سال اخیر میزان اشتغال آقازاده ها بشدت پائین آمده، برنامه شما برای اشتغالزایی آقازاده ها در حوزه اقتصاد، نفت و تجارت چیست؟

5- «سکوت وحدتبخش» شما برای ما به «سکوت وحشتبخش»! تبدیل شده.

* دفتر رئیس جمهور هم در واکنش به این اخبار کلیه نمایندگان ناکام را به تماشای رایگان فیلم سینمایی «مامان؛ محمود منو زد» دعوت میکند.