آرشیو دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۷
ایران زمین
۱۱

چهار کمپینگ اصفهان در اختیار مسافران نوروزی

اصفهان- خبرنگار شهرستان اصفهان در ایام نوروز امسال با کاهش 35 درصدی چادر خوابی مواجه بوده است.

محسن رنجبر جانشین ستادتسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: با سیاستگذاری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته فضای اصفهان برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز سال 91 آماده شده است.

وی اضافه کرد: کمیته های زیبا سازی و فضاسازی شهری، اطلاع رسانی، انتظامی، اسکان، بازرسی، حراست، فرهنگی، خدمات، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی و حوادث و امور عمومی و پشتیبانی از کمیته های تشکیل شده در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهر اصفهان است. رنجبر با اشاره به اینکه این ستاد در نظر دارد که ظرفیت های اسکان شهر را به صورت یک بسته اینترنتی در اختیار گردشگران قرار بدهد تاکید کرد: این سامانه ظرفیت های موجود در هتل ها، مسافر خانه ها و مکان ها و سالن های مسقف و غیرمسقف را در بردارد.

وی به مزایای استفاده از این سامانه اشاره کرد و افزود: این سامانه بانک جامع اطلاعاتی را از ظرفیت های اسکان موجود در شهرستان اصفهان را نشان می دهد و مسافران با مراجعه به این سامانه به نشانی www.safar.isfahan.ir از این ظرفیت ها به منظور تعیین مکان اسکان خود در ایام نوروز استفاده کنند. جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان بیان داشت: همچنین چهار کمپینگ اصلی در شهرستان ایجاد شده که در ایام نوروز در اختیار مسافران قرار می گیرد.