آرشیو دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۷
ورزشی
۲۵

ورزش ایران

کروش فهرست 34 بازیکن اردوی نوروزی را منتشر کرد

کارلوس کروش 34 بازیکن را به اردوی مشترک سه روزه تیم های ملی بزرگسالان و زیر 22 سال دعوت کرد. این اردو در روزهای 4 تا 6 فروردین ماه سال آینده در تهران برپا خواهد شد. این بازیکنان باید ساعت 13 روز چهارم فروردین ماه در هتل المپیک خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند و عصر همان روز نخستین تمرین را انجام دهند.

تست دوپینگ یک دونده مثبت اعلام شد

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، از منفی بودن 8 تست دوپینگ کشتی گیران حاضر در مرحله فینال لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد. دکتر لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل نادو افزود: پس از ارسال نمونه های برخی ورزشکاران و از جمله کشتی گیران فینال لیگ برتر به آزمایشگاه کلن آلمان، این آزمایشگاه پاسخ نمونه های ارسالی را به ما اعلام کرد و بر این اساس، تست هر 8 کشتی گیر مورد نظر منفی اعلام شد.

مهرام ذوب آهن؛ نبردی تمام ایرانی

تیم های مهرام و ذوب آهن امروز در بازی نخست مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه های غرب آسیا به مصاف هم می روند. این دو تیم در حالی برابر هم قرار می گیرند که فصل گذشته هم در رده بندی همین مسابقات که در کاشان برگزار شد با یکدیگر بازی کردند و مهرامی ها برنده آن تک مسابقه بودند.مهرامی ها که اسلاوکو وارنس را جایگزین پپسو مصدوم کردند برابر تیمی قرار می گیرند که سرانجام دومین یار خارجی خود را جذب کرده و اندرسون امریکایی را به طور قرضی از فولاد ماهان در اختیار گرفته است. تیمی که دو بازی از سه دیدار این مرحله را به سود خود خاتمه دهد فینالیست خواهد شد.