آرشیو یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۷۵۰۲
گفتگو
۱۷

راه اینجاست...

رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن اشاره به اهمیت بالای نهضت خدمت رسانی فرمودند: «تنها راه مقابله به دست من و شماست، برادران و خواهران عزیز! مقابله این است که ما اتحادمان را روز به روز بیشتر کنیم؛ دلهامان را به هم نزدیک تر کنیم؛ تلاشمان را برای پیشرفت این کشور مضاعف کنیم.

امروز بحمد الله تلاشهای زیادی انجام می گیرد؛... این خدمت رسانی ها، در سطح کلان به وسیله دولت جمهوری اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور دارد انجام می گیرد، و إن شاء الله روز به روز بایستی در این جهت پیش برویم. و علم کشور، اقتصاد کشور و همه تلاشهای گوناگون سیاسی و اجتماعی و معنوی و اخلاقی را در این کشور پیش ببریم. این تنها راهی است که این کشور می تواند در مقابل توطئه استکبار بایستد.

این همت مردم است که می تواند کشور را بی نیاز کند. سرمایه گذاری هایی که مردم انجام می دهند در بخشهای مختلف، بسیار ارزشمند است؛ بخصوص در بخشهای تولیدی.

و من برای آن مردمی که به کارهای خدمت رسانی به مردم علاقه مندند، این را بهترین عمل، بهترین حسنه و صدقه می دانم که در کارهای تولیدی سرمایه گذاری کنند؛ هم اشتغال ایجاد شود، هم به پیشرفت کشور کمک کند، هم فقر و محرومیت را از بخشهای مهمی از کشور برطرف کند. این آن سیاست عمومی نظام جمهوری اسلامی است: کمک گرفتن از سرمایه مالی، سرمایه فکری، بازوی توانا و کارآمد مردم عزیزمان که کشور مال آنهاست و آینده متعلق به آنهاست”.(بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دیدار مردم شهرستان لار19/02/1387)