آرشیو شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۷۱
اخبار خارجی
۱۶

اعتراف مقام صهیونیستی به ناتوانی در برابر موشک های مقاومت فلسطین

معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد، سامانه گنبد آهنین برای مقابله با موشک های فلسطینی کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی، موشه یعالون معاون بنیامین نتانیاهو در دیدار با روسای شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه تاکید کرد، سامانه دفاعی گنبد آهنین برای مقابله با موشک های مقاومت و حمایت از اسرائیلی ها کافی نیست و اسرائیل باید جنبه دفاعی خود را در قبال این موشک ها افزایش دهد.

روسای شهرک های صهیونیستی نیز با انتقاد از سیاست های دولت گفتند که شرایط امنیتی شهرک ها مطلوب نیست و مردم از ترس موشک ها شب و روز در پناهگاه ها به سر می برند و مدارس هنوز تعطیل است.

مقامات رژیم صهیونیستی در شرایطی این اظهارات را مطرح می سازند و دولت صهیونیستی در حالی آتش بس را پذیرفته که همچنان به نقض آتش بس ادامه می دهد و روز پنجشنبه دو بار به نوار غزه حمله کرد.

مبارزان فلسطینی نیز در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی روز گذشته پنج موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کردند. گروه های مقاومت فلسطین از ابتدای حملات رژیم صهیونیستی از طریق زمین، هوا و دریا به غزه طی روزهای اخیر بیش از 200 فروند موشک و خمپاره به سوی شهرک های صهیونیستی شلیک کرده که به اذعان منابع صهیونیستی برای ارتش این رژیم غیرمنتظره بوده است.

جنبش حماس نیز اعلام کرد که این جنبش حق دفاع را برای خود محفوظ می داند و به تجاوزات صهیونیست ها پاسخ خواهد داد.