آرشیو شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۷۱
اخبار کشور
۱۴

عیادت بیش از 70 وبلاگ نویس و فعال مجازی از جانبازان اعصاب و روان

بیش از هفتاد تن از وبلاگ نویسان کشورمان، بعدازظهر روز چهارشنبه از جانبازان اعصاب و روان کشورمان عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار کیهان، این وبلاگ نویسان که بیش از نیمی از آنان را خواهران تشکیل می دادند و با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی موفق شده بودند مجوز این بازدید را کسب کنند، بعدازظهر آخرین چهارشنبه سال 90 در محل آسایشگاه نیایش تهران حاضر شدند و با جمعی از جانبازان اعصاب و روان که برخی از آنان بیش از بیست سال بستری هستند، دیدار و گفت و گو کنند.

«سید شهاب الدین واجدی» وبلاگ نویس و مدیر سایت «عکاس مسلمان»، در گزارشی که از این بازدید نوشته، آورده است: «با خودم خیلی کلنجار رفتم که به خاطر حال و آبروی جانبازان عزیز اعصاب و روان و خانواده هاشان، عکس چهره هایشان را شطرنجی یا محو کنم، اما به خودم گفتم مگر اینها جزو فتنه گران یا مفسدان اقتصادی هستند که صورتشان نباید به نمایش در بیاید؟! دلم را به دریا زدم تا کمی از حال و هوای آسایشگاه و زندگی پر درد آنها را که برای ما مردانه ایستادند و جنگیدند، به نمایش بگذارم».

«سید مسعود شجاعی طباطبایی» مدیر مسئول ماهنامه کیهان کاریکاتور و مدیر وبلاگ «وصیتنامه» نیز نوشت: «بچه های رزمنده در طول مانورها، شبهای قبل از عملیات و در زمزمه های حین عملیات نوحه ای را می خواندند که دیروز بار دیگر در آسایشگاه و از زبان یکی از زخم خوردگان و رزمندگان جنگ شنیدم و دلم آتش گرفت؛ نوحه ای که سرشار از خاطره است؛ خاطره زمانی که وقتی عملیات تمام می شد از هر گردان تعداد کمی باقی مانده بودندو این نوحه واشک، تنها همدم دل تنگ بچه های عاشق بود: کجایید ای شهیدان خدایی؟/ بلاجویان دشت کربلایی؟/ کجایید ای سبکبالان عاشق؟ / پرنده تر ز مرغان هوایی».

این بازدید و عیادت که علاوه بر اشک و گریه، همراه با لحظه هایی پر از شادی و لبخند و خاطره نیز بود، بیش از دو ساعت به طول انجامید.

گفتنی است حزب الله سایبر و فعالان مجازی در شبکه هایی چون گوگل ریدر، گوگل پلاس، فرندفید، فیس بوک و... تاکنون برنامه های جمعی متعددی از جمله سفرهای زیارتی به کربلا، مشهد مقدس، جبهه های جنوب و غرب و... روضه خوانی هفتگی را در کارنامه خود داشته اند که بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب وروان نیایش آخرین برنامه آنان در سال جاری بود.