آرشیو یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۱۴۹۲
ورزشی
۱۵

آثار هنرجویان قدیریان درلندن

ایلنا: نمایشگاه آثار دختران و زنان بی سرپرست که تحت حمایت بنیاد امید مهر، با شرکت در ورک شاپ شادی قدیریان، آثاری آفریدند و در حال حاضر در دوبی به نمایش گذاشته شده، در گالری رزی اندرزی (Rossi&Rossi) لندن رونمایی خواهد شد.

شادی قدیریان در ورک شاپی که بنیاد امید مهر برگزار کرد، با استفاده از رسانه عکس، امکان سفری خودشناسانه فراهم کرد و باعث شد هنرجویان احساسات و اندیشه های درونی خود را که مخفی مانده بود، بازگو کنند.

در نتیجه این کارگاه آموزشی 55 اثر عکاسی از 11 هنرجوی شرکت کننده آفریده شد که در حال حاضر در موزه صلصالی نمایش داده می شود.

نمایشگاهی که از این هنرجویان در موزه صلصالی برپا شده با عنوان «اصوات نیمه دیگر» است که از 12 تا 22 مارس (22 اسفند 1390 تا 3 فروردین 1391) برپاست. هنرجویان شادی قدیریان طی هفت ماه این آثار را آفریده اند که قرار است به غیر از نمایش، آثار این هنرجویان نیز به حراج گذاشته شود. موزه صلصالی این امکان را ایجاد کرده که علاقه مندان آثار این هنرجویان را به صورت آنلاین خریداری کنند که تمام عواید این فروش به بنیاد امید مهر اختصاص خواهد یافت.

نمایشگاه عکس «اصوات نیمه دیگر» که تا سوم فروردین به کار خود ادامه خواهد داد، در گام بعدی، در گالری رزی اندرزی شهر لندن به نمایش گذاشته می شود.

بنیاد امید مهر که با هدف کمک به دختران و زنان بی سرپرست از سال 86 تاسیس شده، به تازگی کارگاه های درمانی _ فرهنگی را به فعالیت خود افزوده است که از آن جمله می توان به دوره آموزشی شادی قدیریان در این بنیاد اشاره کرد.