آرشیو دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۲۳۶۵
ورزش
۱۵
حاشیه

سرپیچی میداوودی از دستور مظلومی

پرویز مظلومی چند روز پیش میلاد میداوودی را به خاطر مشکلات بدنی و ناآمادگی در اختیار باشگاه استقلال قرار داد و اختلافات به وجود آمده باعث شد تا او همراه با استقلال به کرمان نرود.

قبل از اینکه میلاد در اختیار باشگاه قرار بگیرد مظلومی از این مهاجم خواسته بود با محمدرضا مولایی اختصاصی تمرین کند تا از نظر بدنی به شرایط ایده آل برگردد اما میلاد پایش را در یک کفش کرده بود و حاضر به تمرین های اختصاصی نشد. کادر فنی استقلال هم هر اندازه اصرار کرد میلاد همراه مولایی تمرین های بدنسازی انجام نداد که این موضوع مظلومی را مجبور کرد بازیکنش را به خاطر سرپیچی از دستور سرمربی در اختیار باشگاه قرار دهد. بلافاصله نامه یی هم در این راستا تنظیم شد و میداوودی در اختیار باشگاه قرار گرفت اما به محض اینکه میلاد متوجه شد در اختیار باشگاه قرار گرفته از کرده اش پشیمان شد و با عذرخواهی از مسوولان باشگاه درخواست بازگشت به تمرین ها را داد. مظلومی هم از آنجا که هم از ندامت میداوودی راضی بود و هم اینکه علاقه زیادی به این بازیکن دارد حاضر شد میلاد را به تمرین ها برگرداند.

سرانجام ماجرای سرپیچی میلاد در آستانه بازی با مس سرچشمه به پایان رسید اما او همراه استقلال به کرمان نرفت. میداوودی در بازی با الجزیره با وجود تشویق های زیاد تماشاگران یکی از ضعیف ترین بازی های طول دوران حضورش در استقلال را انجام داد تا مشخص شود بی دلیل نیمکت نشین نشده است! میلاد دیروز در آخرین لحظه با وجود عذرخواهی از مظلومی، خط خورد تا مشخص شود مربیان استقلال اصول را زیر پا نمی گذارند. این روزها باشگاه استقلال با حاشیه ها همراه شده است، هر روز خبر جدیدی از این تیم منتشر می شود و مشخص نیست این حواشی برنامه ریزی شده به رسانه ها انتقال پیدا می کند یا مدیریت تیم از پس این مشکلات برنمی آید. آیا تغییرات در کادر فنی باشگاه استقلال نزدیک است؟