آرشیو چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۲۳۶۷
بازار سرمایه
۵
خبر

تغییرات در هیات مدیره غدیر

فارس| در پی بروز بزرگ ترین سوءاستفاده مالی در سیستم بانکی و تغییر مدیرعامل بانک های ملی و صادرات در سال گذشته، هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه و وابسته هم با تغییراتی روبه رو شد.

بر اساس این گزارش، ترکیب هیات مدیره شرکت 1200 میلیارد تومانی سرمایه گذاری غدیر که بانک صادرات مالک حدود 27 درصد سهام آن است، با برگزاری جلسه یی در اواخر سال گذشته با جابه جایی دو عضو هیات مدیره تغییر کرد.

به این ترتیب محمدرضا پیشرو مدیرعامل بانک صادرات جانشین محمد جهرمی و حجت الله صیدی (که سابقه چندساله حضور در غدیر را هم دارد و مدتی در بانک صادرات فعال بود) به نمایندگی از سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح جایگزین حمید برهانی شدند.

با این اوصاف هیات مدیره سرمایه گذاری غدیر شامل رحیم اسماعیلی دانا (از طرف سرمایه گذاری ساتا) و محمدرضا پیشرو به عنوان رییس و نایب رییس هیات مدیره، علی کاظمی، حجت الله صیدی و مهدی فتاحی (نمایندگان صندوق های بیمه نیروهای مسلح، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سرمایه گذاری خوارزمی) به عنوان سه عضو دیگر هیات مدیره شد. دراین میان غیرموظف بودن هر پنج عضو هیات مدیره سرمایه گذاری غدیر از موارد مهمی بود که رخ داده است.